جمعه 4 خرداد ماه 1397 | ثبت نام | ورود | کاربر مهمان  | فارسی   English
روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه، دکتر حسین عبده تبریزی در سمینار معاملات آتی و تحلیل بازار طلا که به همت کارگزاری مفید برگزار شده بود، شرکت کرد.
امیدوارم در این جلسه بتوانم حداقل این موضوع را روشن کنم که اقتصاد ایران در هر شرایطی راه‌حل دارد. به علاوه به جوانان حاضر در جلسه در مورد اشتغال آنان نکاتی را عرض کنم.
در تاریخ ۱۳۹۷/۰۲/۲۶، حسین عبده تبریزی در سالن بهمن دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران حضور یافت و سخنرانی‌ای با عنوان ʺراهبردهای برون‌رفت از شرایط دشوار اقتصادیʺ ارائه نمود.
ویراست سوم کتاب فرهنگ اصطلاحات مالی و سرمایه‌گذاری بالاخره در چند روز اخیر انتشار یافت.
در روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ در محل «کافه خرد» در مرکز رشد دانشگاه علامه، نشستی با مشارکت آقای عبداله کوثری و حسین عبده تبریزی تشکیل شد که هدف از آن نشان‌دادن رابطه‌ی ادبیات با اقتصاد بود.
Print Send to Friends
دوشنبه 30 مرداد ماه 1396 | hits : 2183 | Code: 1451
پنجمین همایش نشان تجاری با رویکرد نقش نام تجاری در توسعه‌ی کسب‌وکار


حسین عبده تبریزی در پنجمین همایش نشان تجاری با رویکرد نقش نام تجاری در توسعه‌ی کسب‌وکار که طی روزهای 25 و 26 مردادماه در سالن همایش ساختمان ساپکو مشهد با حضور تعداد زیادی از صاحبان صنایع کشور برگزار شد، شرکت کرد.

حسین عبده تبریزی در پنجمین همایش نشان تجاری با رویکرد نقش نام تجاری در توسعه‌ی کسب‌وکار که طی روزهای 25 و 26 مردادماه در سالن همایش ساختمان ساپکو مشهد با حضور تعداد زیادی از صاحبان صنایع کشور برگزار شد، شرکت کرد. وی در این همایش تحلیلی از نقش برندها در توسعه‌ی ملی ارائه داد، و بویژه بر اهمیت "برند شهر" در فرایند توسعه تأکید کرد. او شهر را به مثابه‌ی کانون توسعه‌ معرفی کرد که از درون آن اشتغال، کارایی و کارآفرینی می‌جوشد. وی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی در حوزه‌ی برندینگ شهری، سرمایه‌گذاری در صنایع جدید و استارت‌‌آپ‌ها با اتکا بر برندینگ را گام مؤثری در افزایش تولید ناخالص ملی دانست.

بعضی اسلایدهای سخنرانی را در این‌جا می‌یابید.

فرم ثبت نظر
نام
آدرس ايميل
متن نظر *
متن کنترلی را وارد کنيد *

در اين بخش نظری ثبت نشده است.
© Copyright 2011 iranfinance.net All Rights Reserved. Powered by : HomaNic.com | Developed by :