Search

پنجمین همایش نشان تجاری با رویکرد نقش نام تجاری در توسعه‌ی کسب‌وکار

  1. Home
  2. »
  3. خبرها و رویدادها
  4. »
  5. پنجمین همایش نشان تجاری با رویکرد نقش نام تجاری در توسعه‌ی کسب‌وکار

حسین عبده تبریزی در پنجمین همایش نشان تجاری با رویکرد نقش نام تجاری در توسعه‌ی کسب‌وکار که طی روزهای ۲۵ و ۲۶ مردادماه در سالن همایش ساختمان ساپکو مشهد با حضور تعداد زیادی از صاحبان صنایع کشور برگزار شد، شرکت کرد. وی در این همایش تحلیلی از نقش برندها در توسعه‌ی ملی ارائه داد، و بویژه بر اهمیت “برند شهر” در فرایند توسعه تأکید کرد. او شهر را به مثابه‌ی کانون توسعه‌ معرفی کرد که از درون آن اشتغال، کارایی و کارآفرینی می‌جوشد. وی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی در حوزه‌ی برندینگ شهری، سرمایه‌گذاری در صنایع جدید و استارت‌‌آپ‌ها با اتکا بر برندینگ را گام مؤثری در افزایش تولید ناخالص ملی دانست.

بعضی اسلایدهای سخنرانی را در این‌جا می‌یابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *